søndag 6. februar 2011

AUKSJON

I går var jeg på min første auksjon. Kan huske jeg var med pappa på auksjoner da jeg var lita, men det er leeeenge siden :P

Dette er noe av det beste jeg har vært med på..... Æ STOOORKOSA MÆ
I starten var jeg neste redd for å by, syntes det var litt flaut. Men skal si dere jeg ble for varm i trøya :)



 Denne vogna ble jeg forelska i med en gang jeg så den....å jammen ble den med hjem. Den er nesten ikke brukt :) Så her skal vognen brukes til konfirmasjon, barndåp, vielse og 17. mai. Gleder meg til å skli rundt med denne ja.
 Kakeboks... som noen av dere sikkert vet har jeg kakeboksdilla :P

Kjøpte en kurv med kjempesmå pepperkakeformer....de var kjempenusselie :)




For å si den slik....det blir ikke siste gang jeg drar på auksjon.

1 kommentar:

  1. herlige funn, Line:) ja, auksjoner er gøy, skikkelig bra stemning bruker det å være, mye fliring og humor:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett