søndag 20. februar 2011

Røros 2011

I helga var jeg og samboeren min på Rørosmartnan uten barn :)
Skal si vi kosa oss
.Bare det å gå i gatene på Røros å se på alt er en opplevelse for seg selv.







Fant en loppis, men denne fine kjøpmansdisken var ikke til salgs :(


Synd det ikke er jul. Da hadde vell flere av disse fått ny adresse.

Vegar prøver seg med det nye kameraet.

Dette var en drøm. Kanefarten var bare helt magisk.

Hva mere kan man ønske seg enn slikt vær å noe så vakkert sammens med sin kjære?
Ingen ting spør du meg :)


Inne på Moods of Norway butikken på Røros.
Vi begge digger Moods, så det passet oss utmerket.
Ble nytt slips på Vegar og nytt plagg på meg :)

4 kommentarer:

  1. Rørosmartna med kjæresten - det er DIGG! :-D Jeg fikk ikke dratt dit i år, men jeg elsker Røros! Stemningen der er magisk. Var du innom Lysgaard Keramikk? Mitt favorittgalleri.. ;-)
    Ha en fin dag!
    Klem, Turid

    SvarSlett
  2. Hei Turid :)
    Var første gangen samboeren min var med på martnan, skal si han kosa seg ;)
    Lysgaard Keramikk, er det der det er en kjempe stor blå statue inne i bakgården?

    Klem fra Line

    SvarSlett
  3. deilig med tur uten ungene :-)
    dvs - jeg kan tenke meg at det er det :-)
    vi har har nemlig ikke vært på tur uten ungene på 20 år ..
    :-)
    Flotte puter :-)

    SvarSlett
  4. Hei igjen :-)

    bare ett lite tips :

    Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
    ALLE som har link til Barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
    Ny sjangse - Hver måned :-)
    Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
    eller på Facebook

    Vil du være med ? :-)

    SvarSlett