fredag 1. april 2011

Nib utfordring April

Prøver meg litt bekjedent på Nib sin utfordring denne gangen.

Denne styggfine "puffen" kjøpte jeg på BruktBo på Mule for 100kr
Planen var egentlig og selge den på smia, men jeg så nytte for den er hjemme.





 Fargevalget var lett denne gangen. En lys pastell.
Muli litt oppbrukt, men ikke her i heimen.
Tips: Skal du male bare en liten ting? Spør på malebutikken om du bare får kjøpt en prøve.
For oss som er gla i farger og oppussing blir det fort mange halvtomme malingsbokser.
Betaler bare 40kr for en slik boks:)

 Det hvite trekket er i skinn, kjøpt på stoff og stil. Restestoff til 17kr

Ferdig, må bare tørkes litt:)
I dag pryder den på stua. Vi har valgt å ha bleier, våtservietter og leker i den:)


Ha en fin helg folkens.
Klem fra Line

10 kommentarer:

  1. Så stilig den ble :) Er på utkikk etter en sånn selv.... den dukker nok opp når jeg minst venter det ;))
    Ha en flott lørdag :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk:)
    Fin lørdag til deg også.

    SvarSlett
  3. Kjempefin Line :)Liker slike prosjekter som ikke koster så mye ;) Artig at du er med , lykke til i konkurransen .
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Takk Janne.
    Såg du va me å. Me dein kuuule lampa. Lykke t :)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Så fin den vart. Ein sånn kunne eg og tenkt meg, tenk å fått skult alle strikkeprosjektenen i ein sånn. :)

    Ha ein fin laurdag.

    SvarSlett
  6. Den ble jo kjempefin! Flinke dere er, som ser hvilke muligheter det er i sånne litt styggpene ting - de blir jo til de fineste lekkerheter!

    SvarSlett
  7. Har ein award til deg inne hjå meg.
    Det er fritt om du vil ta den eller ikkje.

    Ha ein fin dag. :)

    SvarSlett
  8. Hvordan fungerer en slik aeard da? e helt blank på slik blogging enda jeg :)

    SvarSlett
  9. åj....Smia er meg "lillahuse" :)

    SvarSlett
  10. Du kopierer biletet og legg det ut på din profil, så svarer du på dei samme spørsmålene som eg har svart på.
    Så linkar du til 5 bloggar med mindre enn 100 følgere.

    Var dette greit forklart?

    SvarSlett