fredag 30. desember 2011

Eller hva med Dagmar


Vi har hatt en kjempe jul, ikke noe tvil om det.
Spist det som spises kan.
Men jeg liker meg ikke når jeg ikke kan ta "styringen".
Og da Dagmar besøkte lillehuse ble jeg redd.

Huset rista og noe på taket slo å hammra.
I ett tiden på natta bestemte jeg meg for å legge med nede i håp om at Dagmar ikke hørtes så godt der.


Men da jeg så ut fra vinduet i 2. etg oppdaget jeg at et stoooort grantre hadde veltet med rota å låg å hvilte seg på hovedstrømmen inn til huset.

Super mannen min springer ut og jeg ringer brannvesnet i vill panikk.
Der fikk jeg beskjed om å ikke røre noe å vente på NTE.


Men supermannen min viste råd.
Ringte til pappsen sin som hadde nødslaktvakt på jobbe og kunne komme med lastebil med kran.

Karene jobbet på i over to timer og fikk ned grana til slutt ja.
Daaaaa kom NTE bilen kjørende forbi. huuurrraaaa for ingen ting.
De stoppet ikke en gang og lurte på hvordan det gikk med oss.

Men nå er den ned go jeg har ønsket meg kubbestoler:)



1 kommentar:

  1. Dagmar var rimelig snill her på Veiholmen :) men så er det heller ingen store tre å velte ;)
    Ha en fin kveld :)
    Klæm

    SvarSlett