mandag 12. desember 2011

Luke nr 12

I luke nr 12 vil jeg vise dere lysfatet i gangen.




Fatet har jeg dekt med mose. Der er et gammelt fat mine svigerforelder fikk i bryllupsgave i 85.
De er skilt i dag, så svigermor ga det villig bort til meg...hehehe
Kongler å gammle sandkakeformer høre med til et slikt vinterfat synes jeg.
Men om du ser nøye etter finnes også noe annet grønt på fatet.




Vår lille Tine Olea på 13mnd har laget julepynt i barnehagen.
Å mammsen er så klart kry.
Barnekunst skal vises mener jeg :)



Grønt ser ut til å være yndlingsfarge for tiden. Men finere kongle finnes ikke for mammaøyet.

Klem til dere alle ute i natten;)

2 kommentarer:

  1. Hærlig med barnekunst :) Er ikke så veldig glad i disse glitterproduktene som produseres i barnehagen..... De har en tendens til å drysse glitter i minst 10 år ;)
    Klæm

    SvarSlett
  2. Nydelig lysfat.. Den bambien synes jeg spesielt fin.. Og ikke minst pynten til vesle frøknen din har laget. Mine er nå 22,24, og 24, og vil gjerne at mamma har barnekunst-pynten framme hver jul, enda.. Ha en fin luciadag, og en fin advent videre

    SvarSlett