søndag 18. desember 2011

Luke nr 17 og 18

Her kommer to luker på en da.
Jeg har vært så heldig å få meg iMac av min kjære mann i julegave.
Men jeg suger i data og mac gjør det ikke lettere.
Så i går var vi uten nett:(

Tenkte dere ville se noen bilder fra den store dagen vår som var den 11.11.11


Planer var egentlig og velge farger og pynt i retro stil.
Men ettersom jeg vant meg brudekjole og det ikke fantes noe kjole i retrostil hos levetandøren, ble det ikke slik.
Og vi måtte begynne og tenke på nytt tema.


Vi villa det skulle være oss på en måte.
Og ettersom jeg liker og lage ting med hendene ble bordkortene laget av melkekartonger.
Da fikk også gjestene en gave de også kunne bruke etter bryllupet.
Melkekartongene ble brettet til lommebøker.
I ekte Ingrid Riddervold stil.


Elementer som skog og vinter var noe som vi også villa ha.
Samt gjenruk såklart.
Sjokoladekulene skulle imitere snøballer:)



Alle te-fatene fikk vi låne fra en bruktbutikk.
Og de 70stk hvite kubelysene vi brukte ble kjøpt på salg på Nille.



Det eneste vi hadde pyntet med ellers i lokalet var kongler og hvite kubelys.

Vi ble selv veldig fornøyd med resultatet.
Enkelt, oss og spessielt:)


Klem fra Line

4 kommentarer:

  1. Det enkle er ofte helt klart det beste :)
    Fin 4 søndag i advent :)
    Klæm

    SvarSlett
  2. Grattis!! Nydelig pyntet, så enkelt og så søtt synes jeg!! :) Fin fin dato dere giftet dere på! Jeg har også en slik fin fin bryllupsdato! :)
    Gooo søndag!
    mvh :)

    SvarSlett
  3. Bordene var nydelig dekket, Line, og lommebøkene er bare såååå fine:)
    Trivelig bryllupsfest:)
    Og har nå linka til selgeren av serviset, glemete det i farta;)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. Så morsomme bordkort :) som de kunne ta med seg hjem og bruke! Genialt :)

    SvarSlett