søndag 22. januar 2012

Villa Frejus

På Stjørdal der jeg bor har det kommet en ny interiør butikk, eller det vil si den kom noen månder før jul.
Dama som har startete den vet jeg av litt fra før.
Koselig dame som bestandig smiler.








Her kan man også få kjøpt KUSMI TEA.
Dette er helsebringende te.
Og man velger type te etter formen eller almen tilstand.
Har ikke prøvd den selv enda.
Men det blir :)





Elsker fargene på disse koppene. Det var nesten så de ble med meg hjem.
Men fornuften tok til meg.
Har jo ikke skapplass :(




Men denne sjokkoladen fikk jeg plass til :)
Fair trade og økologisk om jeg ikke husker feil.
Den var kjempe gid.





Alt i alt en liten koselig butikk.
Men det meste av varene er ikke etter min smak.
Lysholdere, engler og shabbye smpmøbler kan jeg få kjøpt hvor som helst.

Dette sa jeg også til den blide søte damen som driver denne butikken.
Håper hun overasker meg en dag:)
Da blir det stor shooping.


Fin søndag der ute til alle.

Husk blogg lotteriet lengre ned :)

2 kommentarer:

  1. Nice! Divine sjokolade er ubeskrivelig digg!! Å spesielt den med rasberry, passer godt til rødvin!! Divine.com har mye mye godt! Å FairTrade er Alltid bra!!
    En livsstil butikk skal ha mange særegne produkter om den skal overleve, det gjelder og ha noe som "ingen andre" har :)
    Skal stikke innom på vei til hytta til våren :)
    Gooo søndag til deg!
    mvh ny følger :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for de fine ordene du skrev om meg og butikken:) Skal se om jeg får overraske deg engang:) Tar gjerne imot tips også:)) Og det er lett å være blid når det kommer så mange trivelige kunder innom.
    hilsen Lena:-)

    SvarSlett