søndag 25. september 2011

Slik er jeg på soverommet.........



Selv om jeg er veldig fasinert av den industrielle og retro fargete stilen,
er jeg ikke slik på soverommet........

Jeg har bestandig ønsket meg et stor lyst soverom med stor skyvedør som fører ut i en eplehage.
Hehehehe.....helt slik ble det ikke da.
Men etter at lille Tine Olea fikk eget rom i sommer ble det ganske bra med plass.
Skyvedør er det heller ikke, men to store vinduer ut mot en åker går det også :)


En periode var jeg veldig hekta på skinn....
Nå får ikke disse tingene ta plassen på stua lengere, men jeg syns de fortjente en plass på soverommet.
Skinnet dere ser på gulvet er noe jeg har fått av mamman min.
Det kommer vist fra et vill føll fra USA.
Puffen som også fungerer som nattbord er kjøpt på butikken Irina hadde på Stjørdal før.

Her kommer også det nesten ferdige resultatet av komoden jeg fiksa i vår.
Så ikke før jeg skulle ta bildene at jeg hadde "glæmt" å male beina.
Åhhhh typisk meg:)

Ha en fin søndag alle der ute.
Klem fra Line

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar